Dag voor vertrek! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jelline

11 Maart 2008 | Nederland, Wageningen

Zoals waarschijnlijk iedereen wel weet, vertrek ik morgenvroeg naar ecuador. Morgenvroeg om 8.00 uur vlieg ik naar Madrid en vanuit Madrid naar de hoofdstad van Ecuador. Vervolgens zal ik daarna nog een uur naar de plaats Quariquil (of zoiets) moeten vliegen. Hier ben ik rond 21.00 uur (7 uur later NL tijd) en wordt hier opgewacht door de familie verhagen. Bij deze familie zal ik ook vijf maanden verblijven. Alleen dan nog wel drie uur rijden vanaf het vliegveld. Ben dus rond 24.00 uur, wara ik wezen moet. Zware trip dus, als ik het zo bekijk.

Ik heb vandaag nog even van wat mensen afscheid genomen, zo nog even een verjaardag van de oma van Jarno. En dan kan het avontuur bijna beginnen. Ik heb er zin in!

kus
jel

  • 11 Maart 2008 - 16:46

    Lotte:

    Hey Jelline,
    Heel veel succes! Dat je reis/stage maar net zo'n succes en avontuur mag worden als dat het bij mij is geweest! Groetjes, Lotte

  • 11 Maart 2008 - 16:58

    Inge:

    Erg cool dat je nog even langs kwam vandaag!
    Zoals gezegd zal ik je regelmatig een update uit het kikkerlandje sturen. Alle goeds gewenst en tot over 5 maanden!
    liefs, Inge

  • 11 Maart 2008 - 17:01

    Brasilian Beach Boy:

    heel veel plezier jel!!, ik denk dat jij je wel vermaakt.

    groetjes, jonny

  • 11 Maart 2008 - 17:28

    Harold, Jolanda &Jas:

    Hoi Jelline,
    we wensen je morgen een hele goede reis en daarna een geweldige tijd in Ecuador! Ben je terug met de Battumse kermis? ;-)

    veel groetjes,
    Harold, Jolanda en Jasper

  • 11 Maart 2008 - 17:48

    Fleur:

    Meid ik wens je ontzettend veel succes en plezier natuurlijk en zal met veel nieuwsgierigheid je verhalen lezen.

    ODB

    Fleur

  • 11 Maart 2008 - 18:07

    Stephanie:

    Goede reis meid!
    En hou ons goed op de hoogte he!
    xXx
    Steef

  • 11 Maart 2008 - 18:09

    Geert & Chantal:

    Hey Nichie!

    Heel veel succes en geniet er van!

    X Geert & Chantal

  • 11 Maart 2008 - 18:22

    Gabi:

    Hee Jel,
    Hoop dat het een geweldige tijd wordt en natuurlijk dat jij je je avonturen ook een beetje met ons deelt ghaha(jou kennend worden de verhalen heeel erg leuk om te lezen!) Fijne reis! Kus, Gabi

  • 11 Maart 2008 - 19:47

    Ria Van Teffelen:

    Hai Jelline
    Nog even en dan is het zover.
    Wij wensen je een hele fijne reis,en gaan je volgen via deze site, om daar je ervaringen te lezen.
    groetejs Ria

  • 11 Maart 2008 - 20:35

    Berrie:

    Goede reis, een prima verblijf en een uitstekende stage! Pas goed op je zelf en laat de kaas niet van de boterham eten!Ik hoop dat je goed weer thuis komt. En voor Jarno: weet dat ze terugkomt!

  • 11 Maart 2008 - 20:44

    Mama:

    Pien een hele goede reis, geniet van de dingen die je tegen komt, doe je best en houd ons op de hoogte.

    heeeel veeeel qnuzzies

  • 11 Maart 2008 - 20:50

    Schone Mama:

    Jarno, 5 maanden op een mensenleven moet te doen zijn, toch? Misschien bedenk jij je en ga je op de helft van haar verblijf ook ff kijken hoe het er voor staat. En lang leve de mail moet je maar denken, het is zo 12 augustus.

  • 11 Maart 2008 - 21:51

    Moniek:

    Veel plezier!! Kunnen we straks in het Spaans bijkletsen:)
    Geniet ervan!

    Kus Moniek

  • 12 Maart 2008 - 04:54

    Joris:

    Hey Jel,

    Fijne reis toegewenst. Ik weet hoe het is (naar China van deur tot deur zo'n 22 uur) ;).
    Maak er een mooie tijd van.

    ODB,

    Joris

  • 12 Maart 2008 - 07:11

    Elyna:

    Hej Jel,

    Fijne maanden toegewenst

  • 12 Maart 2008 - 07:47

    Esther:

    succes tijdens de reis en heeel veel plezier in Ecuador!!!

    We (ik iig) mis je nu al!

    Kusss

  • 12 Maart 2008 - 08:51

    Joost Ganzeboom:

    hebben jelle vanmorgen weg gebracht naar schiphol!
    was dus vroeg op!
    jelle succes daar

    dikke knuffel

    joostjes

  • 12 Maart 2008 - 11:14

    Hella En Martin:

    Hoi Jelline Als je dit leest ben je op de plaats van bestemming. Heel veel succes daar, geniet met volle teugen en pas op jezelf. We zullen aan je denken. X hella en martin

  • 12 Maart 2008 - 14:18

    Jarno:

    Ha meisie

    Ik ben al weer thuis en jij nog lang nie!
    maar veel plezier en tot gauw.

    Kusje mij

  • 13 Maart 2008 - 14:26

    Marthe:

    HAVE FUN!!! en wel de chimborazo beklimmen he ;)

  • 15 Maart 2008 - 12:20

    Karin:

    Hoi Jelline,
    Heel veel plezier de aankomende 5 maanden. Pas goed op jezelf, werk ze en geniet!
    Knuf&luf vanuit v'beek van karin en theo

  • 16 Maart 2008 - 12:47

    Pascal En Anouk:

    He Jelline,

    Heel veel plezier gewenst. We hopen dat de vliegreis mee is gevallen en natuurlijk snel weer wat van je te horen/lezen.

    Liefs ons

  • 17 Maart 2008 - 10:09

    Nana:

    heeey lieve jel!
    hoe zijn de eerste impressies van ecuador? ik ben een beetje laat, maar internet wilde niet meewerken, sorry! geniet ervan en succes met alle nieuwe dingen die er op je af zullen komen! maar zorg er vooral voor dat het een onvergetelijk avontuur wordt! (en dat een beetje met ons deelt via je verhaaltjes)
    kus nan

  • 17 Maart 2008 - 12:23

    Floor:

    Hey Jel!

    En heb je de reis overleefd?? Ben benieuwd naar je verhalen!

    x Floor

  • 17 Maart 2008 - 19:42

    Roger:

    hey Jel,
    net terug met de boys.Valtho is een stuk rustiger zonder jou op de bar!!!!
    jammer dat we elkaar gemist hebben.
    veel plezier daar en blijf je volgen.
    Enjoy!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 25614

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: