Nog in het land - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu Nog in het land - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

Nog in het land

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jelline

07 Februari 2008 | Nederland, Wageningen

Zoals een hoop mensen al wel weten vertrek ik op 12 maart naar ecuador. Ik verblijf daar bij een nederlandse familie in Cuenca.
Ik ga in ecuador voor het bedrijf euroagro een marktonderzoek doen naar veterinaire producten in het land. Dit zijn producten, als mineralen, vitaminen, medicijne etc. voor vee. Ook ga ik kijken of er vraag is om het product op de markt te brengen voor huisdieren. En daar ben ik de komende vijf maanden wel zoet mee!

Houdt de site in de gaten, want zo houdt ik je op de hoogte.
Wordt vervolgd dus!

Kus
jel

  • 07 Februari 2008 - 14:43

    Floor:

    Ik zal je missen!

  • 08 Februari 2008 - 20:04

    Mama:

    Ik vindt het allemaal net zo spannend als jij,maar ik vindr het ook geweldig dat je dit doet. Tevens hebben wij nu een leuke vakantie bestemming.

    Qnuzzies Mij.

  • 09 Februari 2008 - 15:05

    Chantal:

    Hey Nichie!

    Heeft je stagebedrijf ook een internetsite???

    Heel veel plezier daar! Geniet er van!

    X Chantal

  • 11 Februari 2008 - 13:25

    Heidi:

    Hey Honey..
    I didn't even know that you were out of Holland.. But nice anyway.. :D
    Have a nice trip.. :D

    kyss Heidi

  • 26 Februari 2008 - 09:06

    Inge:

    Zo, heb de site gevonden, dus die staat nu bij mijn 'favorieten' ;)
    Heel veel succes alvast gewenst en maak er een mooie tijd van! Ik ga je wel missen, maar we hebben altijd nog het internet :)
    x Inge

  • 05 Maart 2008 - 21:45

    Martin Bourgonje (sr:

    Ha nichtje van me. Avontuurlijk lijkt me dat. We houden de site in de gaten en wensen je veel plezier, succes etc. daar in dat ( op dit moment extra spannende ) land.
    Hartelijke groet,

    Hella en Martin

  • 06 Maart 2008 - 09:26

    Rieky:

    Hoi Jelline

    Ik wil jou een onvergetelijke reis toewensen en ga je zeker volgen op deze site. Veel geluk en succes met je marktonderzoek. Ik ontferm me wel over je moeder hihihi. Doeg xxx

  • 06 Maart 2008 - 14:45

    Marina Strik:


    hoi meid, ik wil je alvast heeeeel veeeeel plezier,gein en leermomenten wensen,daar in verwegiestan!!!
    we zullen aan je denken,GENIET ERVAN!!!!!

    groetjes Marina en de rest van de fam. XXX

  • 06 Maart 2008 - 17:20

    Henk En Annie:

    Jelline,wat een geweldige uitdaging om naar zo'n stukje van de wereld te gaan,heel veel succes en vooral ook genieten!!
    lieve groetjes

  • 06 Maart 2008 - 21:35

    Ria Van Teffelen:

    Hai Jelline
    succes met alle voorbereidingen. Want het is zo 12 maart.
    Het is leuk dat je ouders bij je op bezoek komen. Dan weten en zien ze waar jij leeft.Ik spreek uit ervaring toen Mandy in zuid afrika stage liep.
    geniet van alles.

  • 11 Maart 2008 - 23:16

    Mariska:

    heey meid.. goh de tijd gaat snel.. ik wens je een hele leuke tijd daar en hoop dat je ervan geniet,, ik blijf je pagina volgen,, hele dikke kus en lieFss mariska en ook de groetjes van wesley ans en roy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 25651

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: