Ecaudor nog even onveilig maken!! - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu Ecaudor nog even onveilig maken!! - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

Ecaudor nog even onveilig maken!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jelline

07 Mei 2008 | Ecuador, Cuenca

Zo, het is weer even tijd voor een berichtje. Zeker om even alle roddels en vragen uit de weg te helpen. JA, ik kom terug naar Nederland. Voor de mensen die nog onwetend waren, ik kom dus terug naar Nederland.
Wegens enige gezondheidsproblemen was ik toch genoodzaakt om een eerder ticket terug te boeken. Omdt ik inmiddels al anderhalve maand heel veel gluten heb binnen gekregen, zijn mijn darmen in een iets mindere conditie. Aaangezien het er hier niet naar uit ziet dat ik volledig glutenvrij kan eten, zie ik geen andere keus dan terug te gaan naar Nederland. Nou ja, een keus kon je het niet noemen! 2 juni om 14.00 uur stap ik in het vliegtuig en zal op 3 juni om 11.25 arriveren op schiphol. Uiteindelijk heb ik dan nog bijna drie maanden in Ecuador gezeten.
Nu heb ik nog een klein maandje om wat van Ecuador te gaan zien en dat ga ik ook zeker doen! Ik begin volgende week 14 mei met een 10 daagse trip naar de Galapagos eilanden. Voor de gene die wat minder bekend zijn met de wereld. De Galapagos eilanden zijn een van de beroemdste en mooiste eilanden op de wereld. Op deze eilanden is de evolutietheorie van Darwin gebasseerd en hier leven dan ook zeer zeldzame diersoorten. Je begrijpt dat dit iets wat kostbaar is en het heeft me dan ook een rib uit mijn lijf gekost. Maar dan heb je wel wat. Dus ik ben me nu langzamerhand aan het voorbereiden op mijn trip naar de galapagos. Hierna zal ik waarschijnlijk een aantal daagjes aan de kust blijven en voor een weekje weer terug gaan naar Cuenca om mijn spullen in te pakken, voor mijn defenitieve vertrek.
Ik ben overigens wel blij dat ik nu mijn was niet meer met de hand hoef te doen en dat ik gewoon thuis weer een wasmachine heb. Wat is dat een rotwerk. Maar wel leuk om een keer gedaan te hebben. Ik ben toch blij dat het af en toe bij enkele truitjes blijft in NL. Ik heb echt medelij met die oude opa´s en oma´s van vroeger.

Ik zal na mijn advontuur op de galapagos nog 1 berichtjes schrijven vanuit hier. En ik denk dat je dan heel beel foto´s gaat zien.

overigens zijn mijn kippen er nog steeds niet en ik geloof niet mere dat ze gaan komen! misschien moet ik Jarno maar lief aankijken en het kippenhok van ome Hans lenen!!

Dikke knuffel,
Jelline

  • 07 Mei 2008 - 23:14

    Inge:

    We zullen je weer met open armen ontvangen! Jammer dat je gezondheid het niet langer toelaat, maar ik ben trots op je dat je het nog zolang hebt volghouden! Tot snel lieve Jel (dat rijmt)

    knufel,
    Inge

  • 08 Mei 2008 - 01:28

    Joris:

    Hey Jel,

    Dat is zuur voor je, dat er hierdoor roet/gluten in het eten gegooit word.
    Ik hoop (denk het wel), dat je het verder als een super tijd hebt mogen ervaren en deze ervaring heb je in ieder geval in de knip.
    Voor nog even een super tijd toegewenst en dan spreken we elkaar vast wel weer van de zomer in Nederland, als ik weer (voor even) terug ben uit China.

    Groeten,

    Joris

  • 08 Mei 2008 - 06:59

    Martin En Hella:

    Hé Jelline,

    Geruchtje was al binnengekomen, nu dus officieel door jou bevestigd. Maar je blijft een optimist en doet de goeie dingen, lees ik! En je hebt een boel geleerd in de periode daar, o.a. wassen "op de hand". We kijken benieuwd uit jaar je beeldverslag van de trip naar de Galapagos, veel plezier nog daarginds en pas goed op jezelf!
    Ons minder leuke nieuws is dat we Kisja, onze hond, maandag hebben moeten laten inslapen. Ze was 6 weken geleden al geopereerd aan een tumor op de milt ( milt verwijderd) , maar ze kreeg opnieuw inwendige bloedingen en we hebben haar verder lijden bespaard. Wel even lastig.
    Nou, tot ziens: het is zo juni!

    Groeten van

    Hella & Martin

  • 08 Mei 2008 - 07:40

    Joost:

    hey zus,

    we gaan je zien hier zullen we maar zeggen.

    en als je toch een internationale stage wil kom je toch gewoon kippen houden in mij achter tuin!
    hahaha
    en ik heb ook een wasmachine hahaha

    nou tot snel en veel plezier nog daar!

    kus je broer

  • 08 Mei 2008 - 08:19

    Floor:

    Hey Jel,

    Slaan je darmen op hol, mis je ook nog een rib :P GRAPJE! ;)

    Heel vervelend natuurlijk dat die stomme gluten het niet toe laten om langer te blijven, maar het glas is altijd halfvol!(behalve op 5 mei, toen waren alle glazen HEEL SNEL leeg...)

    Nog veel sterkte en geen gluten vanuit een heel warm Nederland!

    dikke kus!

    Floor

  • 09 Mei 2008 - 14:31

    Karin:

    Hoi Jelline,
    da's mooi balen, maar gezondheid boven alles, gelijk heb je. Ik hoop dat je een leuke, mooie tijd hebt op de galopagos en dat zowel jij als je darmen tot rust komen.
    Maak er nog wat van! en een fijne vakantie.

    Groetjes vanuit v'beek

    p.s. dat aanbod van je broer zou ik aannemen, kan hij mooi alvast het kippenhok in elkaar timmeren, hihi. Of je moet aan rieky en frans vragen of je daar je stage kan afronden (kippen+hok zijn al aanwezig, ligt alleen niet in het buitenland (toch)?

  • 10 Mei 2008 - 18:02

    Lotte:

    Hoi Jelline,
    Balen zeg, dat je nu door je gezondheid terug moet komen. Het is helaas niet anders, je gezondheid gaat toch voor! Geniet er nog maar even lekker van!

    Liefs,
    lotte

  • 11 Mei 2008 - 19:58

    Ria:

    Hai Jelline
    Jammer dat je door je gezondheid terug moet. Maar deze ervaring pakken ze je niet meer af. Geniet van je vakantie op de Galapagos eilanden.

    groetjes Ria.v.Teffelen

  • 12 Mei 2008 - 13:33

    Rieky:

    he Jelline.
    Ga nog maar lekker genieten van je 10 daagse trip en we zijn zeer benieuwd naar die foto's. Succes ermee, knuffel en de groeten uit Ewijk

  • 13 Mei 2008 - 09:04

    Ria:

    hoegaat het met je lekker even op vakantie geniet er van mooi dat je met ons feest er weer bij bent een fijne vakantie doe voorzichtig in je eentje we hebben hier lekker zonnig weer jarno is druk aan het gras maaien de hele week thuis groetjes van ons allen karlijn is vandaag jarig gisteren naar toe geweest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Cuenca

Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 25636

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: