even wat fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu even wat fotos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

even wat fotos

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Jelline

23 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

hoi allemaal
sorry, dit wordt nog even geen berciht. maar dacht dat jullie vast wel wat fotos wouden zien. dus hier zijn er alvast een paar. volgende week hopelijk meer!

kus
jel

• 23 Mei 2008 - 15:16

Marit:

Nou, tis wel 1 foto! Maar wel n mooie hoor met de zeehond :p Hoop dat je aan het genieten bent van je reis, maar volgens mij lukt dat wel. Nog eventjes en je bent alweer terug, best raar! Heb er veel zin in om je weer te zien meid, tot snel!

Kus

• 23 Mei 2008 - 15:38

Salvador Semaritaan:

Die foto van jou in dat schild: GE-NI-AAL!!
    Ziet er verder ook erg tofjes uit! Ben benieuwd naar het vervolg!
    XODB

• 23 Mei 2008 - 16:04

Mama:

Jammer dat ik te laat je sms-je las anders hadden we even kunnen kletsen op de msn. Maar het duurt nu ook zo lang niet meer en dan kijken we elkaar weer in de ogen, lijkt me ook weer heeeeeeel fijn. Die schildpadden daar zien er gezond uit, ik hoop dat je je ook zo voelt!
    Tot gauw, q

• 23 Mei 2008 - 16:05

Mama:

qnuzzies mij!!

• 23 Mei 2008 - 22:35

Inge:

Hee Jel,

Wat een briljante foto's!:)
    Ben benieuwd wat er volgende week nog volgt. Nog even genieten en we zien elkaar snel weer!

knuffel!
    Inge

• 24 Mei 2008 - 11:16

Esther:

hey jellie,

super leuke en mooie fotos zeg! die in dat schild is super leuk! tot heel snel weer!

kus

• 25 Mei 2008 - 06:39

Jim:

wat een zeldzame schildpad zo een heb ik er nog nooit gezien.

groetjes en tot snel jim

• 26 Mei 2008 - 08:21

Marit:

Ik had wat foto's gemist, die deden het de vorige keer niet :) ziet er wel heel gaaf uit, volgens mij heb je aardig wat natuur gezien daar. Tot snel meid, geniet er nog even van!

Liefs

• 26 Mei 2008 - 17:21

Ria:

hallo jelline ben je terug van de vakantie.heb je het mooi gehad veel vreemde dieren gezien.zo te zien op de fotos wel nog een paar dagen en dan de terug reis. dat je een goede reis zult hebben.dan we je gauw weer voor ons staan we halen je op van schiphol.je vader is zaterdag nog bij ons geweest op de koffie hij had vee gehaald uit reutum
    hij was ook erg blij dat je weer komt groetjes van ons allentum