Namibie - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu Namibie - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Jelline

22 Juli 2009 | Zambia, Lusaka

Hoi lieve mensen,

even een heel kort en snel berichtje vanuit het niet zo zonnige namibie.

inmiddels zijn we daar beland. we hebben nu Zambia en Botswanna achter ons gelaten. Ontzettend mooie landen en zeker veel te beleven. We hebben veel wilde dieren gezien. onze reisgroep is ontzettend gezellig en we hebben met zijn vieren nog steeds geen ruzie gehad. Goed he!

Ik moet nu helaas weer vertrekken, want onze bus vertrekt. het gaat hier in ieder geval prima en we zijn nu op weg naar de kust en daarna gaan we naar de duinen. ik hoop aan de kust een groter bericht te kunnen sturen.

Ik zei toch dat het kort werd!!!

kus
jel

• 22 Juli 2009 - 14:31

Papa En Mama:

Nou dit is inderdaad wel heel kort, vol verwachting wachten we op meer. Fijn dat alles goed gaat.
    Qnuzzies Ons

• 25 Juli 2009 - 13:57

Marloes:

Heej skattie!!! Sorrie voor de oooh zo late reactie..... :$ Via Jarno hoorde ik dat je het mooi had? En dat het op gebied van eten/buik ook redelijk gaat?! Echt top! Hier gaat het ook goed.. Veel gewerkt en weinig thuis.. De ideale combi! Hahaha, 11 Augustus zal er een welkomstkadootje zijn om je te laten weten dat tijn en loes heel veel aan je gedacht hebben en je toch ook wel missen :D Geniet er nog van de komende dagen! We denken veel aan je! Dikke knuffel van ons

• 25 Juli 2009 - 13:59

Marloes:

Oohjah, vergeten... Ik moest vanmiddag toch nog wel even denken aan zwarte cross 2 jaar geleden, jij met de laarzen en wij met schoenen... hahahaha Morgen gaan we ook naar de zwarte cross maar ik denk dat het laarzen worden ipv schoenen :P hahahah We zullen er een (of wat meer...) op je gaan drinken! Toedeloetjes!! Kuzzie

• 25 Juli 2009 - 17:55

Mama:

Ha Pien,

Ik mis je wel hoor, en jij mist ook wat nl de vierdaagsefeesten en de zwarte cross. Joost en Linda gaan naar de zwarte cross, en wij hebben verschillende dagen in de stad rond gezwalkt. Een avond naar de crazy piano's geweest, geweldig(volgende dag minder hi hi)Het is weer voorbij en nu gaan we opschieten naar de 11de augustus, jammer voor jou/jullie maar leuk voor ons om je weer in levende lijve te zien.Misschien heb je nog een verslagje voor dat je daar vertrekt, zou leuk zijn. Ook groetjes aan de andere meiden en qnuzzies voor jou van Mij!

• 26 Juli 2009 - 21:07

Ria:

hallo jell het is zondagavond 11 uur heb gewerkt Jarno ligt al lekker in bed. Wilko heeft net gebeld zit in de taxi duurt nog dik uur voor hij thuis is . Tom vanmiddag gebeld zat lekker aan strand in Italie Alles oke. Tot over 16 dagen Groetjes Ria.

• 27 Juli 2009 - 14:21

Suzanne:

haha inderdaad een kort berichtje goed dat jullie nog steeds vriendjes zijn ;). Zo te horen vermaken jullie je prima! Heel veel plezier aan de kust! Miss you girls big kiss for all of you!Suzanne