vertrek - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Jelline

11 Juni 2009 | Nederland, Tubbergen

Hoi lieve mensen,

vandaag is dan toch eindelijk de grote dag aangebroken. Ik ga na drie jaar eindelijk weer terug naar Zambia. Mara deze keer niet alleen, maar met marit (een van mijn beste vriendinnen). Samen stappen we vanavond op het vliegtuig naar Lusaka (hoofdstad Zambia). Nou ja, eigelijk met drie overstappen. Daar worden we opgepikt door maliyabo, de dochter van het oue stageadres. Zij zal ons naar de farm brengen. marit zal een paar dagen later naar haar vriend gaan en die zie ik dan midden Juli weer terug. 7 juli zullen Geraldine en Floor aankomen. waarna we met zijn 4en door zullen gaan naar Livingstone. vanaf Livingstone begint onze reis naar Zuid Afrika. We zullen de landen Botswana, Namibië bezoeken. In zuid-Afrika verblijven we nog enkel dagen voordat we weer terug komen.

Ik heb besloten om toch maar even de hoofdzaak van deze reis mee te delen, want ik denk toch dat dit nog vaker terug zal komen in mijn reisverhalen. De grootste reden dat we naar Zambia gaan is om de ouders van matthew ( vriend uit Wageningen) op te zoeken. Hij is acht maanden gelden overleden in nederland. Zijn ouders wonen daar en Matthew is daar ook geboren. Marit en ik zullen ook proberen de plek te bezoeken wara zijn as is uitgestrooid. dat is gebeurd in een vallei ergens in het noorden van zambia.

Jullie zullen er binnekort meer over lezen.

Kus
Jel

  • 11 Juni 2009 - 08:56

    Martin Sr:

    Dank voor je bericht, fijne reis en sterkte. Kus

    hella en martin

  • 11 Juni 2009 - 09:01

    Fleur:

    He meid

    Veel plezier. Geniet ervan samen met de anderen.

    Groetjes Fleur

  • 11 Juni 2009 - 09:39

    Inge:

    Hee Jel,

    Heel veel plezier op je reis. Ik zal goed voor je visjes zorgen :)
    Ik ga jullie missen! tot over 2 maandjes. Geniet ervan en ik kijk uit naar jullie verhalen.

    Dikke knuffel,
    Inge

  • 11 Juni 2009 - 20:02

    Ria Van Teffelen:

    Hai Jelline
    Heel veel succes in Zambia.Ik ga je volgen via deze site.
    Omdat ik in afrika geweest ben, blijft dit land mij trekken.
    Ga er samen met je vriendin van genieten.
    En sterkte met het zien van de ouders van Matthew.
    Groetjes Ria van Teffelen

  • 12 Juni 2009 - 07:41

    Ria.:

    hallo jel heb jij een goede reis gehad.ik hoop dat alles naar wens is verlopen. hier alles oke heb vandaag lekkere stamppot andijvie van jou. we denken aan jou en zullen goed voor jarno zorgen.

  • 12 Juni 2009 - 11:39

    Joris:

    Hey Jel,

    Floor gaat niet meer mee?
    Bij deze dan voor jullie twee een onwijs mooie/fijne/leuke/goede/etc/etc. reis toegewenst.

    Odb,

    Joris

  • 14 Juni 2009 - 11:06

    Joost:

    he zus,

    fijn dat je weer veilig aangekomen bent!

    hier alles goed ik hoop daar ook!

    dikke knuffel

    joost

  • 14 Juni 2009 - 11:09

    Hey Jeline,:

    Wat fijn dat je aangekomen bent. Geniet er lekker van en maak er wat leuks van.

    Groetjes, Linda

  • 15 Juni 2009 - 14:19

    Papa En Mama:

    hey meisje, hier dan ook eindelijk een berichtje van ons. het wilde de eerste dagen hier niet zo vlotten met het internet maar nu lukt het. Ik hoop dat je/jullie bekomen zijn van de schrik(lees landing)en dan wordt het nu tijd om te gaan genieten. ook hoop ik dat je je emoties een beetje in de hand kunt houden, maar een paar tranen op het juiste moment is niet erg hoor! Wij zitten nu hoog in de bergen van slowakije hebben prachtig weer(25 gr) en het is hier prachtig en heerlijk rustig.Ik probeer elke dag te kijken op je site zodat we up to date blijven. Maak er samen wat moois van, ook groeten aan Marit! Qnuzzies Ons!

  • 21 Juni 2009 - 10:43

    Papa En Mama:

    Ha Pien,

    Fijn je gesproken te hebben en dat alles goed gaat. We zijn in afwachting van het volgende verhaal op je site.Hier ook nog steeds alles oke.

    Qnuzzies Ons!!!

  • 21 Juni 2009 - 16:39

    Charlotte:

    Ha Jel & Rit!
    Heeeeeeeeel veel plezier!!!!!!!!!!!
    Dikke Kus op de buik!
    Charlotte

  • 22 Juni 2009 - 14:09

    Ria :

    hallo jel hoe gaat het alles oke hier wel morgen komt wilko weer om 2uur is hij op schiphol wij halen hem op jarno is vrij gaat gras maaien.gaat alles naar wens. voel je je goed groetjes ria

  • 08 Juli 2009 - 18:50

    Familie Frielink:

    Hallo hier zijn wij dan Clemens, Paula, Stijn en Sophie.

    Hier is alles goed lekker vakantie de laatste paar weken was het hier mooi weer maar nu is het minder. En dat dan net in de vakantie.

    Het lijkt ons een spannende reis naar Zambia.

    Groetjes,
    Familie Frielink

    Fleringuuuuuuuh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tubbergen

Afrika

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2009

Namibie

22 Juli 2009

Namibie

11 Juli 2009

Daar ben ik weer

24 Juni 2009

hey hey, Eindelijk bericht!

11 Juni 2009

vertrek
Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 25608

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: