Heerlijk 34 gr!! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu Heerlijk 34 gr!! - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

Heerlijk 34 gr!!

Door: jelline

Blijf op de hoogte en volg Jelline

25 Maart 2012 | Indonesië, Medan

Hallo allemaal,

We zijn De rondreis door Sumatra is bijzonder wat een verschrikkelijk "mooi" eiland maar ook heel veel afval. De rivieren liggen bezaaid met afval. Het eten gaat wat mij betreft niet goed. Ik kan nauwelijks nasi ed eten want het is veel te "heet". Nu zijn we op Java, daar zou het minder "heet" zijn maar zelfs dat lukt niet. Vanavond Jelline aan de streekgerechten en ik later naar de Mac. Jammer maar ziek (lees buikloop) van het eten is niet lekker. Verder vermaken wij ons prima, hebben veel plezier. Morgen weer een lange dag te gaan. We hebben wel een luxe bus dus dat is wel prettig. De temp is(voor mij) heerlijk, We hebben nog 2 weken voor ons en daar gaan we van genieten.

Lieve groet van Jelline en Tineke

• 25 Maart 2012 - 14:09

Ria Van Teffelen:

Jammer van het eten.
    Maar de omgeving en samen met Jelline verzacht het een beetje.
    Geniet er samen deze 2 weken van.
    Hier schijnt ook heerlijk de zon.
    Dikke knuffel Ria

• 25 Maart 2012 - 18:15

Hella:

Jammer van het eten, maar de omgeving ennhet gezelschap maakt hopenlijk alles goed. Geniet er nog van en nog veel plezier. Groeten hella en martin

• 26 Maart 2012 - 12:00

Marian:

Mac is af en toe ook lekker.(beter als ziek) Fijn dat het weer goed is en de omgeving om van te genieten. Het weer is hier ook goed. Ben benieuwd als je terug bent naar je ervaringen groetjes Marian

• 26 Maart 2012 - 14:33

Ria:

Mooi dat alles goed gaat op het eten na dan. Hier heerlijk zonnetje Alles oke. we beginnen al af te tellen voor de terug reis. Nog veel plezier met zijn beide. Er komt nog weereen andere tijd Geniet volop. Gr. ria.

• 26 Maart 2012 - 20:30

Riet En Frans:

Ja,het valt ook niet mee dat eten. Tip van Riet; witte rijst met wat soep er doorheen en af en toe een goed gebraden kippepootje en veel cola drinken.
    Ondanks alles blijt het toch een mooi land!!!
    groetjes en veel plezier
    Riet en Frans

• 29 Maart 2012 - 11:19

Rieky:

He meiden, leuk jullie avontuur. Ik kan het mij nog herinneren de mooie natuur en dan het afval. Het grote verschil tussen arm en rijk en inderdaad het eten. Koop wat in de supermarkt, wees creatief. Geniet nog lekker samen, dikke kus voor jullie 2 XX

• 29 Maart 2012 - 11:43

Jel En Tien:

Hoi allemaal nog even. ons mam komt weer een beetje bij. is vrij ziek geweest van het eten. verder is het nog steeds genieten. wij gaan nu weer lekker eten. en cola is echt een oplossing hier!!

kus
    jel
    en
    tien

• 30 Maart 2012 - 11:17

Marina:

leuk om jullie verslag te lezen!!
    Geniet nog van de reis, en van elkaar!
    XXXX Marina