moeders verstuurd en ontvangen - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu moeders verstuurd en ontvangen - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

moeders verstuurd en ontvangen

Door: jelline

Blijf op de hoogte en volg Jelline

15 Maart 2012 | Indonesië, Medan

Hoi Allemaal,

Bedankt voor het leuke kado wat moeder heet! Ze is heel aangekomen. blij dat ze even weg mocht uit het nederlandse om mij gezelschap te houden. Ze had alles zo top geregeld dat ze linea recta door de douane kon en mij daar achterliet. een dik escort van mensen die haar het vliegtuig uit hielpen. Zij heeft mij helemaal niet nodig.
we hebben al zoveel bijgeklets dat we vanmiddag zowat het vliegtuig miste, omdat we vergaten in te stappen!

overigens was het snorkelen in het Great Barrier reef erg mooi. veel mooi rif gezien en zelfs twee grote schildpadden. echt supermooi. alleen was de zee erg ruig, dus de halve boot was ziek. Ik dus ook!inmiddels ben ik weer helemaal bijgekomen.

Overmorgen beginnen we aan onze tour. en we hebben er zin in. wer hopen allen dat we het voedsel gaan overleven. want we hebben net genoten van een zeer scherpe maaltijd. Wat stoppen ze hier veel Sambal in het eten. Ons mam heeft genoten van de droge rijst en de toetjes. Die was al warm, voordat ze 1 hap had genomen.

jullie horen nog van ons.

kus
Jel en Tien

• 15 Maart 2012 - 16:05

Chantal:

Fijn dat je moeder goed is aangekomen. Een hele belevenis op zich zo'n reis in je eentje!

Geniet er van!

Lfs,
    Chantal

• 15 Maart 2012 - 17:25

Ria:

Ik dacht net aan jullie Haalde Paastakken uit de tuin. Die had ik vorig jaar van jou gekregen. Mooi dat je bij elkaar ben. Je was het alleen zijn denk ik wel zat. Veel plezier met de tocht. Het was hier heerlijk weer vandaag De zon gaat mooi rood onder. Tot gauw. Gr. De habet familie. Tubbergen.

• 15 Maart 2012 - 19:12

Hella:

Veel plezier daar met z'n 2en.

• 16 Maart 2012 - 08:29

Inge:

Haha, jut en jul op vakantie, dat gaat goed komen :-)

Fijn te lezen dat je het nog steeds zo leuk hebt. Ben gisteren nog even in je huisje geweest en alles staat er nog en is zelfs nog droog. stuur je van het weekend even een mail met de postdingetjes.

X Inge

• 16 Maart 2012 - 12:18

Marina:

Wat fijn om van jullie te horen!!!!
    Heeeeel veeel plezier,zo saampjes!!!!
    Geniet,geniet, en geniet!!!! Dikke knuffel van Marina. XXXXXX

• 16 Maart 2012 - 14:33

Marit:

Mooi dat je nu samen met je mams op pad kunt! Zal een dik feest worden :)
    Liefs! Marit

• 16 Maart 2012 - 19:36

Ria.van.Teffelen:

IK kan me voor stellen dat jullie samen heel wat bij te kletsen hebben.
    Tineke dan kun jij nu ook even kwebbeltje heten. hihihi
    Aan het hete eten moet je wennen.
    Dus aan het eind van de vakantie ben je er misschien aan gewend.
    Geniet er samen van want dit wordt voor jullie een hele bijzondere vakantie.
    Knuffel Ria

• 20 Maart 2012 - 14:29

Rieky:

He meiden

Al een hoop gezien en gedaan denk ik. Heerlijk zo met z'n 2 plus gezelschap. Geniet er met volle teugen van, dikke knuffel voor jullie 2 XX
    Lieve groet vanuit Ewijk

• 20 Maart 2012 - 18:41

Mieke Smienk:

Hallo Jelline en haar moeder,

gaat alles naar wens in Indonesië? Zal wel heel mooi zijn met tropische natuur en mooie mensen en dieren.
    Hier alles goed. Mooi voorjaarsweer, plm. 15 graden en een lekker zonnetje. A.s. vrijdag gaat de hele familie naar Utrecht voor de bruiloft van Mark en Marije. Met z"n allen met de bus, dus dat wordt wel gezellig.
    Met ons alles goed.
    Nog veel plezier gewenst en een goede thuisreis. Groetjes,
    \Mieke.