zo mooi - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu zo mooi - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

zo mooi

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Jelline

18 Februari 2012 | Nederland, Deventer

Hoi Lieve mensen,

hier weer even een berichtje vanaf de andere kant van de wereld. ik had er even tijd voor. waar waren we gebleven. Ik geloof bij de Abel Tasman. wat is dat ongelooflijk mooi. echt zo mooi. het was wel bergje op bergje af, maar je loopt door de bush langs de kust.

franz josef is een van de gletsjers in NZ. hier ben ik ook wezen wandelen en dit was ook ontzettend mooi om te zien. iets anders kan ik er niet over zeggen.

nu zit ik in Queenstown en ga ik de stad bekijken. morgen ga ik met een tour naar de Milford souns. wat ook ongelooflijk mooi moet zijn. en dan staan alleen de Catlins nog op het programma. Ik had een auto willen huren, maar dit is nog al lastig in dat gebeid. dus ik ga vandaag proberen te regelen of ik met een tour mee kan.

overigens zeggen ze hier dat er qua criminaliteit niks gebeurd. bij deze kan ik vertellen dat ze ook hier iets van criminaliteit hebben. er worden hier gewoon mensen gearresteerd. zelf in een bus vol met mensen waar ik er een van was. De man was alleen dronken, dus eigelijk was er niet zoveel aan de hand.

Nou ik zie jullie gauw.


kus
jel

  • 17 Februari 2012 - 23:35

    Geraldine:

    Hey Jel!!
    Goed om te horen dat je zoveel mooie dingen ziet en meemaakt! Klinkt indrukwekkend! Heel veel plezier! Ik ben in het Brabantse land om voor de allereerste keer te gaan Carnavallen met Anneke, we drinken morgen een Martini voor jou ;-)
    Geniet! X Geer

  • 18 Februari 2012 - 11:09

    Ria Van Teffelen:

    Hai Jelline

    Ik blijf je volgen. Veel plezier met je verdere reis. Geniet van de mooie
    dingen die je ziet.

  • 18 Februari 2012 - 15:38

    Suzanne:

    Hey Jel!

    Super om je reisverslagen te lezen! Zo te lezen heb je het al goed naar je zin en red je je prima. Ik ben erg benieuwd naar je volgende verslag en natuurlijk de foto's. Veel reis plezier nog!

    Hele dikke x

    Suus

  • 18 Februari 2012 - 16:47

    Ria:

    Hoi leuk weer iets te lezen van jou. Hier miezerig weer regen. Heb je al meegekregen dat Prins Friso onder de sneeuw heeft gelegen Lawine in Lech Word t in slaap ge houden. Hier alles oke. Gr. tubbergen

  • 19 Februari 2012 - 13:01

    Floor:

    Allemaal mooi dus :-) en dat vind ik dan weer mooi! Je doet wel veel in korte tijd zeg! Heb je al een plek gevonden om achter de koeien aan te racen?

    Xx

  • 19 Februari 2012 - 19:05

    Mieke Smienk, Tubber:

    Hallo Jeline,
    Fantastisch zo jij over het zuidelijk halfrond reist. Prachtige foto van het opera-house in Sydney. Lijkt mij geweldig om te zien. Ben je steeds alleen of heb je wel wat gezelschap gevonden.
    Net een druk weekend achter de rug. Vrijdag de verlichte optocht en zaterdag was ik jarig. Veel mensen gehad maar heel gezellig.
    Gelukkig was iedereen gezond en wel.
    Smaakt het eten daar nog een beetje en is er wel glutenvrij te krijgen. Dat je maar niet ziek wordt.
    Jeline, reis lekker verder, geniet ervan en de groetjes van ons allemaal, Mieke.

  • 20 Februari 2012 - 17:31

    Jonanne:

    Hey Jelline,

    gaaf gevoel hè; zo aan de andere kant van de wereld! Zo te lezen heb je een hele relaxte tijd daar; blijf er vooral van genieten en ik ben benieuwd naar de foto's!!

  • 26 Februari 2012 - 09:37

    Marit:

    Dit verslag had ik nog gemist zie ik! Dronken mensen arresteren... moet je maar niet teveel martini enzo drinken ;)

  • 28 Februari 2012 - 12:17

    Mieke Smienk:

    Hoi Jelline,
    Fijn te lezen dat je reis goed verloopt. Van Ria en Gerard gehoord dat je nu in Australië zit. Hopelijk ben je goed gezond en geniet je ervan.
    Gerard en ik gaan a.s. donderdag voor een week naar Dubai. Schijnt een heel bijzondere stad te zijn. In elk geval mooi zomerweer. Hier iedereen goed te pas. Cindy (vriendin Wouter) is afgelopen vrijdag aan haar rug geopereerd. Daar zat een los stukje bot en splinters; dat heeft de neurochirurg weggehaald. Hopelijk is ze nu van haar rugpijn verlost. Ze voelt zich goed. Nou Jelline, geniet van je reis en het allerbeste gewenst.
    Groeten van ons allemaal.
    Doeiiiii. Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

Recente Reisverslagen:

18 Februari 2012

zo mooi

10 Februari 2012

Ik ben er!!!!

06 Januari 2012

reisplan
Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 25635

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: