missies volbracht! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu missies volbracht! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

missies volbracht!

Door: jelline

Blijf op de hoogte en volg Jelline

12 Maart 2012 | Australië, Cairns

Hoi lieve mensen,

daar ben ik weer. Vanuit cairns in Australie. ik ben op dit moment bij mijn huisgenoot op visite die daar haar stage doet. Het is erg gezellig en we zijn vandaag wezen paardrijden in het regenwoud. Wat ontzettend mooi was. Gisteren zijn we dan eindelijk naar de koala's geweest. Waar ik op de foto ben geweest met een echte koala en joostje. De werknemers daar hebben erg gelachen, maar vonden het erg leuk dat ik samen met mijn knuffel op de foto wou. Ik zou zeggen bekijk de foto maar.

Ik heb ook nog een paar dagen op een farm doorgebracht. Deze farm had meer dan 400 koeien voor vlees en ongeveer 3000 hectare. Met quads en honden dreven zee de koeien bij elkaar om ze te verplaatsen. Het was erg bijzonder om te zien hoe de honden de koeien bij elkaar dreven. Het quad rijden ging prima. Alleen heb ik die dagen veel regen gehad waardoor r veel slangen in de omgeving zaten. Ik heb in 3 dagen tijd maar liefst 5 slangen gezien. Terwijl ik tijdens al mijn reizen er nog nooit een ben tegen gekomen. Gelukkig waren ze niet giftig, dus niks om je zorgen over te maken.

Morgen ga ik snorkelen in het Great BarrierReef. En wat ik zo gehoord heb, is dat ontzettend mooi. Overmorgen vlieg ik richting Jakarta om mijn moeder op te halen en dan gaan we samen nog drie weken mee met een georganiseerde reis. Het is erg jammer dat ik Australie al weer verlaat, want het is een ontzettend mooi land. Soms kun je hier 500 km rijden en gewoon niks tegen komen, dan alleen landschap. En dat vind ik echt super. Zoveel ruimte als hier is. Maar ik zie er ook echt naar uit om mijn moeder weer te zien en mijn reis af te sluiten met 3 weken Indonesie. Want ik geloof echt dat Indonesie ook een geweldig mooi land is.

Kus,
jel

  • 12 Maart 2012 - 12:13

    Geraldine:

    Goed om weer iets van je te horen! Het klinkt allemaal geweldig en zo te lezen heb je het prima naar je zin! Veel plezier met snorkelen en bij het weerzien met je mams, have fun!
    xx vanuit Nederland waar het heerlijk lente aan het worden is!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Australië

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2012

missies volbracht!

12 Maart 2012

missies volbracht!

12 Maart 2012

missies volbracht!

06 Maart 2012

1ste missie half volbracht!

26 Februari 2012

na regen komt zonneschijn
Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 25638

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: