1ste missie half volbracht! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu 1ste missie half volbracht! - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

1ste missie half volbracht!

Door: jelline

Blijf op de hoogte en volg Jelline

06 Maart 2012 | Australië, Alice Springs

Goedemorgen lieve mensen,

het is weer even tijd voor een update. de laatste keer was ik bij peter en sinds dien ben ik alweer behoorlijk druk geweest. In tasmanie ben ik naar de cradle mountain geweest wat echt een aanrader is. overal zijn meren in de bergen en je hebt verschillende wandelroutes die je al de meren laten zien. geweldig mooi!. helaas had ik daarna nog maar kort in tasmanie en zijn peter en ik nog even naar een wildlife opvang centrum geweest en daar hadden ze koala's. ze waren zo dichtbij en ik heb er zelfs een aangeraakt. alleen is de missie maar half volbracht, want Joostje (koala knuffelbeer) hing te drogen aan de waslijn. hij was geveild door een een bietensalade die was gaan lekke in mijn tas. inmiddels is Joostje weer droog en kunnen we het in Cairns nog eens proberen.

Inmiddels ben ik in Alice spring en ben ik gister terug gekomen van mijn tour naar de Ayers Rock. dat is een rots midden in de Outback. Erg bijzonder om te zien dat er zo midden in de Outback een groote rode rots staat. Daar heb ik ook in de buitenlucht geslapen wat een bijzondere ervaring. wel wat korte nachtjes, maar dat geeft verder niks.

vanmiddag vertrek vlieg ik naar Cairns om daar vervolgens naar een farm te gaan. Ja, het is me gelukt. het is op dit moment erg moeilijk om een farm te vinden die op dit moment koeien bij elkaar drijft, omdat het regenseizoen is. ik heb er een gevonden. alleen drijft deze koeien bij elkaar met quads en honden. omdat ik toch het drijven eens wou ondervinden, heb ik besloten om naar deze farm te gaan. terug in Cairns zal ik dan een dag gaan paard rijden om dat ook nog even te ervaren. daar bezoek ik mijn huisgenoot en we gaan samen koala's knuffelen en snorkelen.

ik denk dat het volgende bericht vanuit cairns of jakarta komt. Nog maar 1 week en dan pik ik mijn moeder op in Indonesie. waar ik echt naar uitkijk, want is wel leuk een weetje gezelschap na 6 weken alleen reizen.

tot gauw.

kus
jel

  • 06 Maart 2012 - 01:30

    Floor:

    Ooooh wat gaaf dat je kan gaan drijven! Heel erg veel plezier, je bent echt je droom aan het naleven, supercool!

  • 06 Maart 2012 - 06:50

    Mama:

    Ge-wel-dig!!! Ik hoop dat je tweede poging met Joostje wel slaagt alhoewel hij ook wel leuk aan de ahangt. Fijn dat je naar mijn komst uitziet ik kan je vertellen dat is wederzijds! Tot volgende week. Qnuz Mij

  • 06 Maart 2012 - 07:02

    Inge:

    KKlinkt allemaal heel gaaf jel! En de tijd vliegt voorbij, 6 weken onderweg alweer. Leuk ook dat je verhaaltjes steeds wat langer worden,hihi.
    Veel plezier op de farm!
    X Inge

  • 06 Maart 2012 - 13:42

    Ria Van Teffelen:

    Hai jelline
    Gelukkig nog een 2e poging om met joostje op de foto te gaan met een echte koala. Ik kan me helemaal voorstellen dat jij en je moeder uit kijken naar elkaar.
    Veel plezier met je verdere reis.

  • 07 Maart 2012 - 20:18

    Robin:

    Hey Jel, echt een feest van herkenning! veel plezier in Cairns! beetje saaie stad maar nachtleven is wel fantastisch! ze hebben een boos bus! kroegentocht echte aanrader!

  • 07 Maart 2012 - 21:32

    Chantal:

    Hey Nichie,

    Leuk om weer een update te lezen en wat hangt Joostje er toch alleen bij, ziet eruit alsof hij niet kan wachten om met z'n soortgenoten op de foto te gaan!

    Geniet er van!
    X je nicht

  • 08 Maart 2012 - 15:27

    Henk Annie Reuvekamp:

    Jelline ,wat geweldig wat jij allemaal doet enje bent al even onderweg .En straks samen met je moeder reizen,lieve groetjes

  • 09 Maart 2012 - 16:19

    Rieky:

    Prachtig je verhalen, je foto's. Geweldig dat je dit zo doet in je eentje, nog ff en dan kun je verder genieten met je Ma. Samen nog genieten van elkaar/ de natuur / het eten. Geniet ervan en dikke knuffel xx

  • 11 Maart 2012 - 21:44

    Tijn En Loes:

    Heey lieve meid,
    We volgen je verhalen en ontzettend interessant om weer wat nieuws te lezen!! Zoals Floor ook zei; je leeft je droom na en wij voegen er alleen nog aan toe: GENIET ERVAN! Jarno zit nu bij ons "cola" te drinken, beetje opvang :P Grapje! Erg gezellie!

    We missen je wel meisje, gister op verjaardag van mijn big brother ook! We spreken je gauw lieve meid.

    Have fun meissie!
    Kuzzie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Australië

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2012

missies volbracht!

12 Maart 2012

missies volbracht!

12 Maart 2012

missies volbracht!

06 Maart 2012

1ste missie half volbracht!

26 Februari 2012

na regen komt zonneschijn
Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 25605

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: