na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

na regen komt zonneschijn

Door: jelline

Blijf op de hoogte en volg Jelline

26 Februari 2012 | Australië, Sydney

Hoi lieve mensen,

hier weer even een berichtje vanuit een zeer zonnig Tasmanie. maar liefst 38 graden was het gister. en ik kan je vertellen dat is heet. Ik ben hier eergister aangekomen en opgepikt door een reunist Peter van mijn studentenvereniging. En nu zul je denken leuk studenten onder elkaar. Dat is inderdaad leuk, maar peter is ooit begonnen met studeren in 1958. Dat brengt hem nu op een leeftijd van 74 jaar. Hij heeft alle tijd om mij tasmanie te laten zien en dat bevalt ontzettend goed. Hij zorgt goed voor me en heeft vanalles uitgezocht. Echt ontzettend leuk. vandaag gaan we richting de Cradle Mountain wat echt een must do is, als je in tasmanie bent geweest. hier blijf ik 2 dagen en dan zal ik weer terug gaan naar peter om me voor te bereiden op mijn verblijf in de outback ' Alice springs'.

Overigens de laatste week in NZ ben ik naar het zuiden geweest. ik was ik echt ontzettend blij mee. De Milford sounds was ontzettend sprookjesachtig. zie de foto. en de catlins waren ook ontzettend mooi. daar heb ik de gele oog Pinquin gezien. of hoe dat beest ook mag heten. heel bijzonder. en uiteraard heel veel schapen en koeien. Wat ik uiteraard erg mooi vond. Zelfs vanuit de bus gezien hoe een hond meer dan 200 schapen bij elkaar dreef.

Ik ga zo vertrekken richting de cradle mountain en nu hebben jullie in ieder geval wat foto's.

kus
jel

  • 26 Februari 2012 - 08:25

    Ria Van Teffelen:

    Hai Jelline
    Leuk om te lezen dat iemand je op pikt die 74 jaar is. Die heeft veel ervaring en kan inderdaad veel laten zien. Mooie foto`s, geniet verder
    van je reis

  • 26 Februari 2012 - 08:55

    Chantal:

    Hey Jelline,

    Super om te lezen dat het goed met je gaat. Mooie foto's!

    Geniet!

    Lfs,
    Chantal

  • 26 Februari 2012 - 09:34

    Marit:

    He Jeltje, gaan van die reo! Ben wel benieuwd hoe zijn studentenverhalen zijn haha. Mooi dat je het zo naar je zin hebt! Hier waren afgelopen weken hectisch, we zijn vorig weekend (plotseling) verhuisd, wel weer binnen Ede. Nu heb ik 3 weken vakantie, kijken of ik ook nog wat buitenland ga zien!
    Geniet ervan daar! xx

  • 26 Februari 2012 - 10:27

    Martin Bourgonje Sr:

    ik wou dat ik daar ook kon zijn! bedankt voor je leuke bericht en foto's en veel plezier!
    martin

  • 26 Februari 2012 - 12:14

    Floor:

    Hey Jelle!

    Het klinkt weer goed allemaal en volgens mij leg je je reis in recordtempoe af :-) Leuk ook dat je reo Peter hebt opgezocht! Ik ben benieuwd naar alle oude verhalen haha! Ik zit inmiddels al weer een goede 3 kwartier op de vrachtwagen te wachten die onze meloentjes naar de haven moet gaan brengen. 't blijft natuurlijk Colombia dus niets/niemand is op tijd. En ik blijf een Nederlandse met als gevolg dat ik vaak zit te wachten :-) maar is niet zo erg natuurlijk!

    Genietse daar! En wanneer ga je nou achter de koeien aan?

    xx

  • 26 Februari 2012 - 14:33

    Martijn En Marloes:

    Heey meissie,
    Leuk weer wat van je te horen. Ik merk dat de anderen van de kameradengroep niet zo fanatiek zijn om mee te schrijven of te reageren. Haha Afgelopen carnaval werd nog aan Jarno gevraagd waar je toch was, je was nooit meer ergens. Ze hadden geen idee dat je weg was hahaha.. Kerels he!

    Leuke foto's man! Als je terug bent moeten we een foto avond in plannen.. Geniet er van meis en we zullen uitkijken naar je volgende verslag!!

    We denken aan je!

    Kuzzie Tijn en Loes

  • 26 Februari 2012 - 16:11

    J J P A:

    Hey Zus, vriendin, nichtje,

    Hier even berichtje vanaf andere kant van wereld. We hebben hier een temperatuur van meer als 50graden verschil met die van jou!

    We zullen goed op jarno passen en zorgen dat ie net zo kan skiën als jij volgende jaar.
    Weer kan beter maar dat kan pret niet drukken.

    Dikke knuffel

    Joost
    Jarno
    Pascal
    Axel

  • 27 Februari 2012 - 07:24

    Geraldine:

    Dat ziet er weer heerlijk uit! Geniet van alle mooie ervaringen en ongetwijfeld mooie (en sterke) verhalen van Peter! Goed om af en toe wat van je te horen!! Dus houd ons op de hoogte! xx Geer

  • 27 Februari 2012 - 17:18

    Robin:

    hahaha split apple rock! CHECK

  • 27 Februari 2012 - 18:26

    Rianne B:

    Hey Jel,

    Goed te horen dat je het naar je zin hebt.
    Zo te horen zie je hele mooie dingen.
    Nog heel veel plezier daar!

    ODB

  • 27 Februari 2012 - 21:21

    Mama:

    Leuke foto, die met die vogel, ik bedoel dus leuk je ff te zien. En ook fijn dat het allemaal goed verloopt. We zijn dit weekend allemaal weg, jij in de hitte, J,J in de sneeuw en wij hebben heerlijk gefietst op Schiermonnink met veel zonneschijn. Geniet nog van alles om je heen en de rust van het alleen zijn, want over 2 weken is het afgelopen, ik tel nu echt af!! Lieve groeten en qnuz van ons.

  • 27 Februari 2012 - 21:30

    Mams:

    Vergeet nog te schrijven prachtig die Cradle Mountain, maar pas je wel op voor de beren!!!!!!!!!!!!!
    Qnuz Mij

  • 28 Februari 2012 - 21:10

    Jarno En Danielle:

    Heey jelline,

    Ik kreeg laast een mailtje van marloes dat je reisverslagen schreef wat super zeg zo kunnen we al jou mooie verhalen lezen.

    Maar wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je het erg naar je zin hebt. En wat heb je er mooie foto´s opgezet gaaf hoor..

    Nou meid heel veel plezier daar nog en we zijn benieuwd naar je volgende verslag

    Liefs,
    Jarno en Danielle

  • 09 Maart 2012 - 16:22

    Rieky:

    Fijn dat een Peter je zoveel kan laten zien. Mooie foto's, lieve groet x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2012

missies volbracht!

12 Maart 2012

missies volbracht!

12 Maart 2012

missies volbracht!

06 Maart 2012

1ste missie half volbracht!

26 Februari 2012

na regen komt zonneschijn
Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 25600

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: