Bijna - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Jelline Ganzeboom - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Jelline

Blijf op de hoogte en volg Jelline

06 April 2014 | Nederland, Tubbergen

Het is alweer even geleden, dus het werd weer tijd voor een reisje. Dit keer niet zo lang, maar nog steeds lang genoeg om er lekker van te genieten. Voor de mensen die Jarno missen in dit verhaal. Hij blijft veilig thuis bij zijn koeien. Hij wou echt niet mee. Ik ga nu samen met vrienden.

Eerst naar Zanzibar in Tanzania, gevolgd door een reunie van landbouwers die zich in Afrika hebben gevestigd en in Deventer hebben gestudeerd. Daarna gaan we met vrienden op safari. En hierin agaan we met een auto via Malawi naar Zamia. In zambia ga ik nog even lekker een weekje relaxen en vrienden bezoeken.

Een hele reis en we hebben er zin in. Ik weet niet of ik deze site up to date houdt, maar voor de mensen die het leuk vinden om te weten, is het in ieder geval duidelijk wat ik de komende maand ga doen.

Tevens is Jarno op 15 april jarig en ben ik er niet. Ik wil dan ook vragen of zoveel mogelijk mensen een kaartje willen sturen, zodat hij zich niet vergeten voelt. Mocht je dit willen doen, vraag dan gerust even het adres.

kus,
Jel

  • 06 April 2014 - 21:16

    Ria Van Zuijlen:

    Hai Jelline

    Je gaat weer een supper maand tegemoet
    Je hebt groot gelijk, en je gaat daar mensen op zoeken die je kent.
    Het lijkt me helemaal geweldig. En ik kan een beetje mee praten want Africa is geweldig.
    Ik wens je een fijne vakantie.

    groetjes Ria

  • 07 April 2014 - 10:32

    Martin Bourgonje Sr:

    Ha Jelline,
    Ondernemend!
    Heel veel plezier, we lezen je verslagen met belangstelling ( en een beetje jalouzie).
    hartelijke groet,

    Martin Bourgonje sr

  • 07 April 2014 - 13:40

    Mama:

    Lieve Jelline,
    Ooit in een ver verleden was jou vader voornemens om vrijwilligerswerk te gaan doen in MALAWI maar ik was spelbreker en het is niet door gegaan. Heel leuk dat jij nu Malawi aan doet neem een souvenirtje voor hem mee:) Wat betreft Jarno komt helemaal goed. Geniet ervan want wie weet is dit dan toch echt je "laatste" verre reis???!!!!
    Qnuz Mij

  • 09 April 2014 - 20:53

    Chantal:

    Hey nichtje!

    Super vooruitzichten! Veel plezier en geniet er van!

    Dikke kuzz
    Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelline

Actief sinds 02 Feb. 2008
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 25590

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 11 Mei 2014

Tanzania, stukje Malawi en logeren in Zambia

04 Februari 2012 - 07 April 2012

Nieuw-Zeelan, Australië, Indonesië

14 Maart 2012 - 07 April 2012

Indonesië

24 Februari 2012 - 13 Maart 2012

Australië

11 Juni 2009 - 11 Augustus 2009

Afrika

12 Maart 2008 - 03 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: